Eίμαι πολύ χαρούμενη διότι έχω καταφέρει να φτιάχνω πάντα στο σπίτι το “γάλα” της μικρής μου, ενώ παλιά συνήθιζα να το αγοράζω.

Tα αμύγδαλα αποτελούν το πιο πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά είδος ξηρών καρπών.

Μια μερίδα (περίπου 20 αμύγδαλα, όσα δηλαδή χωράνε σε 2 χούφτες) είναι εξαιρετική πηγή βιταμίνης Ε και μαγνησίου, καλή πηγή πρωτεΐνης και φυτικών ινών, προσφέρουν κάλιο, φώσφορο, σίδηρο, μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά οξέα και αποδίδουν χαμηλά επίπεδα κορεσμένων λιπαρών και καθόλου χοληστερόλη. Είναι επίσης πολύ καλή πηγή ασβεστίου: ένα φλιτζάνι αμύγδαλα μας δίνει τόσο ασβέστιο όσο και ένα μικρό κομμάτι φέτα!

mama earth

Για να φτιάξω το γάλα αγοράζω ωμά ψιλά αμύγδαλα που έχουν καλύτερη τιμή από τα χοντρά. Τα μουλιάζω σε νερό για 8 ώρες, αλλά μπορώ να τα αφήσω στο ψυγείο και τρεις μέρες. Μην ανησυχείτε λοιπόν αν ξεχαστείτε!!

Μετά τα ξεπλένουμε, τα βάζουμε στο μπλέντερ και τα σουρώνουμε με ένα τουλμπάντι ή κάποιο ύφασμα. Εγώ αγόρασα ένα μέτρο γάζα και την έκοψα τετράγωνα κομματάκια.

Πώς φτιάχνουμε “ΓΑΛΑ ΑΜΥΓΔΑΛΟΥ”

1 ΚΟΥΠΑ ΑΜΥΓΔΑΛΑ

3 ΠΟΤΗΡΙΑ ΦΙΛΤΡΑΡΙΣΜΕΝΟ ΝΕΡΟ

ΓΛΥΚΑΝΤΙΚΗ ΟΥΣΙΑ ΠΡΟΑΙΡΕΤΙΚΑ

  • Μουλιάζουμε τα αμύγδαλα για 8 ώρες.(μπορούμε και περισσότερες)
  • Τα ξεπλένουμε.
  • Τα βάζουμε στο μπλέντερ. Επειδή έχουν φουσκώσει θα βάλουμε νερό την ίδια ποσότητα που είναι τώρα τα αμύγδαλα επί τρία νερό.
  • Σουρώνουμε με γάζα και το φυλλάμε στο ψυγείο για μέχρι τρείς ημέρες.

Καλή σας απόλαυση!!

Δείτε τη συνταγή στο παρακάτω βίντεο και κάντε αν θέλετε subscribe στο κανάλι μου στο youtube!!

Mama Earth

Mama Earth

Μετάδοση αγάπης για την ανθρώπινη φύση και το περιβάλλον, συνταγές και υγιεινός τρόπος ζωής, θετική γονεικότητα, φυσικός τοκετός και ότι προάγει την ψυχική και σωματική υγεία του ανθρώπου Περιμένουμε τις δικές σας ιστορίες ,ιδέες, απόψεις, εμπειρίες στο info@mamaearth.gr